wtorek, 20 sierpnia 2013

Melduję się.

 

  Dawno mnie tu nie było a więc postanowiłam podpisać listę i napisać co u mnie.
  No więc wagowo udało mi się dotrzeć do ok 63 kg i tego się trzymam, wahania są ale to norma i mam tylko nadzieję trzymać wagę na określonym poziomie. 
  Mam w planach także wykupic karnet na siłownię od września ale czy mi to wypali to czas pokaże gdyż nie bardzo mam motywację chodzić tam sama i ćwiczyć wśród obcych osób. 



  Dodatkowo do codziennych treningów dołożyłam ćwiczenia na ramiona z ciężarkami, których to w końcu po tak długim czasie się dorobiłam. Oczywiście zaczynam obciążać ramiona z umiarem i zakupiłam takie jednokilogramowe póki co, myślę że tak po 2-3 miesiącach przejdę na 2 kg. Plan mam taki aby na wiosnę nie wstydzić się obwisłych ramion, bo jednak sa dla mnie kompleksem - nie dosyć że z rozstępami to jeszcze obwisłe jak cycki murzynki. Nie wiem czy te ćwiczenia tak naprawdę pomogą ale nie zaszkodzi spróbować.


1 komentarz:

  1. Ние обезбедуваме лекови за третман на различни здравствени проблеми, со користење на дрога, која е веќе обезбедени со жито може да се излечи болеста целосно.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy